Monday, September 5, 2016

Christmas Joy -- featuring MME :)

Hi everyone :)

Our latest sketch challenge is live over at The Memory Nest :)

I recently got the new "Sugar Plum" collection from MME, and I just couldn't resist digging right into it :)









And here is our sketch :)



Thanks so much for stopping by! I appreciate it! :)

24 comments:

  1. Such a great Christmas page! I love the soft colours and the glitter touches.

    ReplyDelete
  2. Oh wow that is one awesome snow globe! How spectacular!! love the layout, the embellishments are so pretty, love the sparkly gold.. great take on the sketch too...

    ReplyDelete
  3. WOW simply beautiful ...you have captured it all so beautifully in this super sweet layout...you are such an inspiration Julie
    Cheers
    Dr Sonia

    ReplyDelete
  4. This is so pretty! The papers are perfect for these great photos and I love the strip of trees down the center! Your new header is fabulous!!!

    ReplyDelete
  5. Loving the colours on here! The pink and blue are fantastic!!

    ReplyDelete
  6. Such a beautiful collection!! LOVE your take on the sketch and what you did with the trees!! Great new pictures on top of your blog!! xo

    ReplyDelete
  7. Love the pretty colors and the border running down the middle!

    ReplyDelete
  8. Such a lovely christmas layout, phantastic work.
    Gabi

    ReplyDelete
  9. How adorable! That paper is so pretty, and soooo perfect for your photos! I love the snow globe, and love that row of trees! Super fabulous and fun!
    Sorry I've been MIA... My computer crashed on me last week, and it's still in the shop. But fortunately, I got your little ghostie packed and labeled anyway, and you should get it soon. Thank you so much for all of your support, girlfriend! You are the best!

    ReplyDelete
  10. Wonderful photos, l've never seen such a huge snow globe like that before. And your choice of paper and embellishments really do it justice.

    ReplyDelete
  11. Every time I read a blog post title of yours 'Featuring MME' I read it in my head as 'Featuring Meeee!' and I think, "Ooh, a layout about Julie!" LOL! As it turns out, this super cool layout is not so much about you, but it does feature your happy place. :D

    ReplyDelete
  12. such pretty photos and love the trees down the center!! LOVE the colors

    ReplyDelete
  13. Nice sketch ~ awesome take on it & LOVING that Christmas collection. NO wonder you wanted to dig right in!!! AND Loving your new header, too:):)

    ReplyDelete
  14. Love the sketch and your take~I might snag this sketch :)

    ReplyDelete
  15. LOVE your new header with the new photos;) FUN x100000000!

    LOVE this layout- you are thinking of Christmas---- makes me sigh and wonder when I'm going to get started on my Christmas cards/etc! LOL!

    LOVE how you always inspire me, Julie <3

    ReplyDelete
  16. At first I was like, "Dang, they got Christmas stuff up at Bellagio already?!?!" and then I read your journaling... oooohhh so it was LAST year, LOL! Love the snow globe embellishments and the trail of trees going down the middle!

    ReplyDelete
  17. Beautiful page! Love the pink for Xmas pages and love the photos!!
    And btw, LOVE your new photos at the top of your blog!!!!

    ReplyDelete
  18. omg that paper is beautiful!!! And those trees! And that huge snowglobe... fantastic layout!!

    ReplyDelete
  19. LOVE the trees, the colors, all the yummy gold, and those photos with those FAB snow globes! LOVELY LO!

    ReplyDelete
  20. What a great take on the sketch! Love that stack of trees! And this is another fantastic collection... Adore the pinks and glittery golds!

    ReplyDelete
  21. So pretty! LOVE those sweet pictures!

    ReplyDelete

Thanks so MUCH for taking the time to leave us a comment!! We appreciate that you are taking time from your busy day to visit! :)